Zachęcamy do składania ofert z CV na następujące stanowiska:

  • Zarządca nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    doświadczenie w pracy na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Administrator nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    doświadczenie w pracy na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Asystent zarządcy nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Stażysta w dziale zarządzania nieruchomościami Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Księgowa w dziale wspólnot mieszkaniowych Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    rozliczanie mediów,
    naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
    przygotowywanie rocznych rozliczeń,
    ścisła współpraca z zarządcą/administratorem nieruchomości mieszkalnych,
    kontakty z właścicielami lokali mieszkalnych w zakresie udzielania informacji dot. stanów ich kont lokatorskich,
    sporządzanie deklaracji CIT i VAT.

    Wymagania:

    co najmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prowadzenia księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    znajomość zasad rozliczania mediów,
    dobra organizacja pracy,
    samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

    Firma oferuje:

    atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    przyjazną atmosferę,
    możliwość rozwoju zawodowego

  • Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    udział w przygotowywaniu inwestycji do realizacji: obiekty komercyjne, przemysłowe, budownictwo mieszkaniowe,
    udział w przetargach, negocjacjach z firmami wykonawczymi,
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego na nadzorowanych przez firmę inwestycjach,
    nadzór nad przygotowaniem i realizacją zleceń fit-out,
    rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu ogólnobudowlanego na obiektach zarządzanych przez Firmę w szczególności zlecanie, nadzór i rozliczanie prac.

    Wymagania:

    wykształcenie wyższe, inż. budownictwa,
    posiadanie uprawnień wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
    doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych,
    praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
    doświadczenie i umiejętność kosztorysowania prac,
    znajomość przepisów BHP,
    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).

    Mile widziane:

    znajomość jęz. angielskiego,
    posiadanie uprawnień branży drogowej,
    samodzielna działalność gospodarcza.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia,
    możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa dolnośląskiego,
    pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze.

  • Inspektor Nadzoru Branży Elektrycznej Zobacz szczegóły

    Inspektor Nadzoru branży elektrycznej Wrocław

    Wymagania:

    • posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych wymaganej specjalności bez ograniczeń,
    • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane budownictwo,
    • udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • znajomość Prawa Budowlanego
    • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    • samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    • staranność i skrupulatność oraz dobra organizacja pracy,
    • dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office oraz programu kosztorysowego NORMA).

    Mile widziane:

    ·        znajomość jęz. angielskiego,

    ·        prawo jazdy kat. B i własny samochód.

    Firma oferuje:

    • ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres (CV, kopii uprawnień budowlanych oraz wykazu realizowanych inwestycji)

     

  • Inżynier Wsparcia Działu Technicznego Zobacz szczegóły

    Opis stanowiska

    • wsparcie działu technicznego w realizacji zadań związanych z obsługą inwestycji budowlanych,
    • przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz sporządzanie notatek,
    • kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja dokumentacji technicznej,
    • koordynowanie projektu z klientami i podwykonawcami,
    • ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne - (min. inżynier),
    • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    • samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    • dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).
    • prawo jazdy kategoria B .

    Mile widziane:

    • znajomość jęz. angielskiego,
    • doświadczenie na podobnym stanowisku.

    Firma oferuje:

    • ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    • wsparcie merytoryczne,
    • korzystne warunki zatrudnienia,
    • możliwość rozwoju zawodowego przy realizacji inwestycji mieszkaniowych, biurowych i przemysłowych  na terenie województwa dolnośląskiego,  
    • pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze.
  • Junior Project Manager Zobacz szczegóły

    Opis stanowiska

    Do zadań osoby na powyższym stanowisku będzie należało, przy wsparciu inżynierów specjalistów, przygotowanie  i prowadzenie projektów inwestycyjnych z zakresu aranżacji wnętrz powierzchni komercyjnych (projekty fit-out), remontów obiektów biurowych:

    Zarządzanie kosztami:

    • przygotowanie budżetów, określenie kosztów realizacji prac
    • weryfikacja wycen wykonawców - weryfikacja zakresu, przedmiarów i cen, przeprowadzanie optymalizacji kosztów (VE)
    • zarzadzanie kosztami inwestycji przygotowywanie wycen prac zamiennych, instrukcji zmian

    Zarządzanie realizacją:

    • weryfikacja zgodności projektu ze specyfikacją inwestora
    • przygotowanie zapytań i uzyskiwanie ofert od wykonawców prac i dostawców materiałów
    • w oparciu o współpracę z inspektorami nadzoru koordynacja prac wykonawców, koordynacja współpracy z nadzorem autorskim monitorowanie postępu prac w stosunku do budżetu i harmonogramu
    • sprawdzanie wniosków o zapłatę i przygotowanie rekomendacji płatności
    • udział w naradach koordynacyjnych, przygotowanie miesięcznych raportów dotyczących realizacji inwestycji na potrzeby inwestora
    • budowa właściwych długo falowych relacji z inwestorem

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne (min. Inżynier - budownictwo, inżynieria sanitarna, architektura)
    • doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie aranżacji wnętrz powierzchni komercyjnych w pełnym zakresie branżowym lub w realizacji i koordynacji prac dla obiektów kubaturowych
    • wiedzy z zakresu przygotowywania wycen, wyłaniania wykonawców poszczególnych pakietów robót
    • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
    • samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista
    • dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).
    • prawo jazdy kategoria B

    Mile widziane:

    • znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego
    • posiadanie uprawnień budowalnych

    Firma oferuje:

    • stała praca w przyjaznej i partnerskiej atmosferze
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • wsparcie merytoryczne
    • korzystne warunki zatrudnienia
  • Project Manager Inwestycji Budowlanych Zobacz szczegóły

    Miejsce pracy: Wrocław i województwa ościenne

    Zakres zadań:

    planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych), nadzór nad procesem budowlanym i egzekwowanie jego ustalonego przebiegu,
    weryfikacja dokumentacji pod względem formalnym i technicznym,
    koordynacja fazy wykonawczej projektu,
    sprawdzanie stanu wykonywanego projektu pod kątem zgodności z dokumentacją projektową, umowami i załącznikami do nich, a także oczekiwaniami Klientów,
    odpowiedzialność za utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwą jakość wykonania,
    współpraca z zespołem Inspektorów Nadzoru,
    utrzymywanie relacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w realizację kontraktu,
    okresowe raportowanie i prezentowanie postępu projektu,
    rozliczenie końcowe kontraktu.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    wykształcenia wyższego,
    doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów inwestycyjnych w zakresie realizacji inwestycji przemysłowych, mieszkaniowych oraz użyteczności publicznej,
    znajomości rynku budowlanego i inwestycyjnego,
    praktycznej znajomości prawa budowlanego, procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych,
    umiejętność weryfikacji i monitorowania budżetu inwestycji, optymalizacji kosztów, kontrolowania harmonogramu oraz postępu prac,
    komunikatywności oraz umiejętności prowadzenia rozmów z inwestorami, inspektorami nadzoru, podwykonawcami,
    samodzielności i efektywność w działaniu, zdolności organizacyjnych, umiejętności podejmowania decyzji.

    Mile widziane:

    znajomość języka angielskiego,
    prawo jazdy kat. B,
    uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczenie w roli Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych.

    Firma oferuje:

    możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie i przyjaznym zespole,
    możliwość realizacji ciekawych projektów,
    umowę o pracę.

  • Księgowa/Księgowy w dziale spółek Zobacz szczegóły

    Zakres obowiązków:

    • księgowanie dokumentów źródłowych i ich analiza pod kątem merytorycznym i formalnym,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych,
    • księgowanie wyciągów bankowych,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji dla GUS, NBP,
    • analiza ksiąg rachunkowych, uzgadnianie sald ksiąg pomocniczych oraz księgi głównej,
    • udział w optymalizacji procesów księgowych w spółce.

    Wymagania:

    • umiejętności szybkiego uczenia się,
    • zdolności analitycznego myślenia,
    • umiejętności komunikacyjnych,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

    Mile widziane:

    • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • znajomość programów firmy Insert.

    Oferujemy:

    • przyjazną atmosferę pracy,
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • możliwość rozwoju zawodowego

     

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail:
Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)."