Zachęcamy do składania ofert z CV na następujące stanowiska:

  • Zarządca nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    doświadczenie w pracy na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Administrator nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    doświadczenie w pracy na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Asystent zarządcy nieruchomości Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Stażysta w dziale zarządzania nieruchomościami Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
    sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
    estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
    monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
    realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
    kontakt z właścicielami lokali,
    kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
    nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.

    Wymagania:

    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
    dobra organizacja pracy,
    bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).

    Mile widziane:

    posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
    dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
    możliwość rozwoju zawodowego.

  • Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    udział w przygotowywaniu inwestycji do realizacji: obiekty komercyjne, przemysłowe, budownictwo mieszkaniowe,
    udział w przetargach, negocjacjach z firmami wykonawczymi,
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego na nadzorowanych przez firmę inwestycjach,
    nadzór nad przygotowaniem i realizacją zleceń fit-out,
    rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu ogólnobudowlanego na obiektach zarządzanych przez Firmę w szczególności zlecanie, nadzór i rozliczanie prac.

    Wymagania:

    wykształcenie wyższe, inż. budownictwa,
    posiadanie uprawnień wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
    doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych,
    praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
    doświadczenie i umiejętność kosztorysowania prac,
    znajomość przepisów BHP,
    rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
    dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).

    Mile widziane:

    znajomość jęz. angielskiego,
    posiadanie uprawnień branży drogowej,
    samodzielna działalność gospodarcza.

    Firma oferuje:

    ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
    korzystne warunki zatrudnienia,
    możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa dolnośląskiego,
    pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze.

  • Księgowa w dziale wspólnot mieszkaniowych Zobacz szczegóły

    Zakres zadań:

    prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    rozliczanie mediów,
    naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
    przygotowywanie rocznych rozliczeń,
    ścisła współpraca z zarządcą/administratorem nieruchomości mieszkalnych,
    kontakty z właścicielami lokali mieszkalnych w zakresie udzielania informacji dot. stanów ich kont lokatorskich,
    sporządzanie deklaracji CIT i VAT.

    Wymagania:

    co najmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prowadzenia księgowości wspólnot mieszkaniowych,
    znajomość zasad rozliczania mediów,
    dobra organizacja pracy,
    samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

    Firma oferuje:

    atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    przyjazną atmosferę,
    możliwość rozwoju zawodowego

  • Project Manager Inwestycji Budowlanych Zobacz szczegóły

    Miejsce pracy: Wrocław i województwa ościenne

    Zakres zadań:

    planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych), nadzór nad procesem budowlanym i egzekwowanie jego ustalonego przebiegu,
    weryfikacja dokumentacji pod względem formalnym i technicznym,
    koordynacja fazy wykonawczej projektu,
    sprawdzanie stanu wykonywanego projektu pod kątem zgodności z dokumentacją projektową, umowami i załącznikami do nich, a także oczekiwaniami Klientów,
    odpowiedzialność za utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwą jakość wykonania,
    współpraca z zespołem Inspektorów Nadzoru,
    utrzymywanie relacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w realizację kontraktu,
    okresowe raportowanie i prezentowanie postępu projektu,
    rozliczenie końcowe kontraktu.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    wykształcenia wyższego,
    doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów inwestycyjnych w zakresie realizacji inwestycji przemysłowych, mieszkaniowych oraz użyteczności publicznej,
    znajomości rynku budowlanego i inwestycyjnego,
    praktycznej znajomości prawa budowlanego, procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych,
    umiejętność weryfikacji i monitorowania budżetu inwestycji, optymalizacji kosztów, kontrolowania harmonogramu oraz postępu prac,
    komunikatywności oraz umiejętności prowadzenia rozmów z inwestorami, inspektorami nadzoru, podwykonawcami,
    samodzielności i efektywność w działaniu, zdolności organizacyjnych, umiejętności podejmowania decyzji.

    Mile widziane:

    znajomość języka angielskiego,
    prawo jazdy kat. B,
    uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczenie w roli Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych.

    Firma oferuje:

    możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie i przyjaznym zespole,
    możliwość realizacji ciekawych projektów,
    umowę o pracę.

  • Księgowa/Księgowy w dziale spółek Zobacz szczegóły

    Zakres obowiązków:

    • księgowanie dokumentów źródłowych i ich analiza pod kątem merytorycznym i formalnym,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych,
    • księgowanie wyciągów bankowych,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji dla GUS, NBP,
    • analiza ksiąg rachunkowych, uzgadnianie sald ksiąg pomocniczych oraz księgi głównej,
    • udział w optymalizacji procesów księgowych w spółce.

    Wymagania:

    • umiejętności szybkiego uczenia się,
    • zdolności analitycznego myślenia,
    • umiejętności komunikacyjnych,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

    Mile widziane:

    • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • znajomość programów firmy Insert.

    Oferujemy:

    • przyjazną atmosferę pracy,
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • możliwość rozwoju zawodowego

     

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail:
Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)."